FOTOWERYFIKACJA
Fotoweryfikacja to proces identyfikacji danych z dowodu osobistego, a także sprawdzenia zgodności parametrów biometrycznych klienta z wizerunkiem znajdującym na przedstawionym dokumencie tożsamości. Sprawdzamy czy weryfikacji dokonuje prawdziwa i właściwa osoba. Aby rozpocząć proces fotoweryfikacji będziesz musiał:
1. Wyrazić zgodę na przetworzenie danych.
2. Zeskanować kod QR lub skorzystać z wysyłki linka do weryfikacji wysyłanego za pomocą SMSa podając swój numer telefonu.
3. Wykonać zdjęcie pierwszej i drugiej strony dowodu. Jeśli zdjęcie będzie nieczytelne poprosimy Cię o powtórzenie czynności.
4. Przejść weryfikację biometryczną, czyli zgodnie z poleceniem na smartfonie będziesz musiał wykonać proste ruchy głową lub mrugnąć oczami.
5. Wrócić do formularza, aby dokończyć proces rejestracji.
Fotoweryfikację można wykonać wyłącznie na smartfonie i tylko dla dokumentu jakim jest dowód osobisty.
Fotoweryfikację musi przeprowadzić każdy reprezentant spółki, co oznacza, że jeżeli istnieje kilka osób reprezentujących firmę, to każdy z nich będzie musiał potwierdzić swoją tożsamość. Można w tym celu wpisać numer telefonu, na który wyślemy link do przeprowadzenia weryfikacji, która może się odbyć jednocześnie dla wielu reprezentantów z dowolnego miejsca.
Alternatywnym rozwiązaniem dla fotoweryfikacji jest możliwość załączenia dokumentów w formie plików jpg lub pdf. Jeżeli chcesz skorzystać z tej formy weryfikacji Twojego dokumentu tożsamości wystarczy, że nie wyrazisz zgody na przeprowadzenie fotoweryfikacji, wówczas na formluarzu pojawi się opcja wyboru "innej metody". Pliki będziesz mógł załączyć przez komputer lub smartfon. Jeżeli Twoim dokumentem tożsamości jest każdy inny niż dowód osobisty, od razu poprosimy Cię o załączenie zdjęć lub plików, bez możliwości wyknania automatycznej fotoweryfikacji.
Fotoweryfikację w przypadku spółki zoo muszą przejść wszyscy reprezentanci. Mamy dwa sposoby na wykonanie weryfikacji. Pierwszą jest skorzystanie z automatycznej fotoweryfikacji, którą każda osoba musi wykonać samodzielnie. Można tego dokonać podając numer telefonu, na który wyślemy link do przeprowadzenia fotoweryfikacji lub można zeskanować kod QR i wykonać weryfikację na dowolnym telefonie. Drugim sposobem jest wybranie „innej metody weryfikacji”, która pojawi się, gdy nie wyrazisz zgody na przeprowadzenie fotoweryfikacji. Druga metoda pozwala na załączenie plików w formie zdjęć dowodu lub dokumentu pdf. Z tej metody również można skorzystać dla każdego reprezentanta spółki. Nie mniej dla każdej osoby musimy przeprowadzić weryfikację tożsamości.
REJESTRACJA FIRMY ZAGRANICZNEJ
Jeżlei prowadzisz spółkę zagraniczną w obszarze EOG, wówczas możesz skorzystać z naszej oferty. Wystarczy, że na formularzu rejestracyjnym wybierzesz opcję, że nie posiadasz NIP oraz zaznaczysz, że jesteś przedsiębiorcą zagranicznym. Wówczas poprosimy Ciebie o odpowiednie dane rejestrowe z kraju, w którym prowadzisz działalność.
Do Systemu Płatności Online Autopay mogą zarejestrować się wszystkie firmy zarejestrowane w strefie EOG. Jeżeli prowadzisz firmę poza strefą EOG, niestety Autopay nie może świadczyć dla Ciebie usług płatniczych.
WALUTY
Obsługujemy waluty PLN, EUR, GBP, CZK co oznacza, że możemy rozliczać się z Tobą w wymienionych walutach. Dla walut innych niż PLN obsługujemy w sklepach wyłącznie metody płatności kartą.
Jeżeli chcesz mieć saldo walutowe wystarczy, że na formularzu wybierzesz wybrane waluty. Opłata aktywacyjna dla walut wynosi odpowiednio 10 EUR, 10 GBP, 300 CZK.
W sklepach rejestrujących się online nie obsługujemy waluty USD. Jeżeli chcesz sprzedawać z dolarach, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży pod numerem (+48) 58 355 70 99.
Waluty nie są obsługiwane dla działaności nierejstrowanej. Jako osoba fizyczna mozesz przyjmować płatności wyłącznie w PLN.
KOSZT PRZELEWU WERYFIKACYJNEGO
Opłata weryfikacyjna zależy od rodzaju Twojej działalności. Dla działalności nierejestrowanej wynosi 199 PLN. W przypadku innych form działalności opłata wynosi 49 PLN. Dla walut koszty wynoszą odpowiednio: 10 EUR, 10 GBP, 300 CZK.
ZAGRANICZNY NUMER TELEFONU
Nasz system do wysyłki SMS nie obsługuje zagranicznych numerów telefonów, dlatego też na formularzu musisz podać polski numer telefonu.
USUNIĘCIE KONTA
Jeżeli chcesz usunąć konto skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem (+48) 58 355 70 99
JAKIE PODAĆ OBROTY
Jeżeli chcesz usunąć konto skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem (+48) 58 355 70 99
BEZZWROTNY PRZELEW WERYFIKACYJNY
Przelew weryfikacyjny w procesie rejstracji jest bezzwrotny, poniewaz jest to opłata za przeprowadzona usługę sprawdzenia danych firmowych oraz rejstrowanego sklepu.